Veelgestelde vragen
BETALEN
Hoe werkt het aankoopproces?
Na het selecteren van de online cursus word je doorverwezen naar de betaalpagina van de online cursus. Hier selecteer je de betaalmethode en vul je jouw naam en e-mailadres en/of het postadres in. Hierna zal de betaalpagina van de gekozen betaalmethode worden geopend, waarna je kan betalen. Nadat de betaling is afgerond, kan je op babyfotografiecursus.nl inloggen of krijg je de cadeaubon toegestuurd. Je ontvangt ook altijd een e-mail ter bevestiging.
Hoe werkt het aankoopproces?
Na het selecteren van de online cursus word je doorverwezen naar de betaalpagina van de online cursus. Hier selecteer je de betaalmethode en vul je jouw naam en e-mailadres en/of het postadres in. Hierna zal de betaalpagina van de gekozen betaalmethode worden geopend, waarna je kan betalen. Nadat de betaling is afgerond, kan je op babyfotografiecursus.nl inloggen of krijg je de cadeaubon toegestuurd. Je ontvangt ook altijd een e-mail ter bevestiging.
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, Creditcard, MisterCash, Sofort en Afterpay.
Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, Creditcard, MisterCash, Sofort en Afterpay.
Zijn de prijzen die ik zie inclusief of exclusief btw?
De prijzen die je op onze website ziet, zijn altijd inclusief 21% btw. Dit staat ook vermeld op de factuur die je ontvangt bij afronding van de bestelling.
De prijzen die je op onze website ziet, zijn altijd inclusief 21% btw. Dit staat ook vermeld op de factuur die je ontvangt bij afronding van de bestelling.
Ik ben al klant, kan ik een cadeaubon bestellen en als cadeau weggeven?
Als bestaande klant van de babyfotografiecursus kan je onbeperkt cadeaubonnen bestellen. Bij de bestelling vul je jouw e-mailadres of postadres in en na betaling ontvang je afhankelijk van je keuze een cadeaubon per e-mail of per post.
Als bestaande klant van de babyfotografiecursus kan je onbeperkt cadeaubonnen bestellen. Bij de bestelling vul je jouw e-mailadres of postadres in en na betaling ontvang je afhankelijk van je keuze een cadeaubon per e-mail of per post.
LEVERING / BESTELLING
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De registratielink of cadeauboncode voor de online babyfotografiecursus wordt direct na betaling per e-mail naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. Indien je gekozen hebt voor een cadeaubon per post dan wordt deze dezelfde dag per post naar het opgegeven adres gestuurd (indien voor 17:00 uur besteld).
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De registratielink of cadeauboncode voor de online babyfotografiecursus wordt direct na betaling per e-mail naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. Indien je gekozen hebt voor een cadeaubon per post dan wordt deze dezelfde dag per post naar het opgegeven adres gestuurd (indien voor 17:00 uur besteld).
Ik heb nog geen e-mail ontvangen en ik kan nog niet inloggen.
Misschien is de e-mail in de spambox of in de reclamebox terecht gekomen. Indien de e-mail niet in de spambox of reclamebox staat, kan het zijn dat de betaling niet volledig is voltooid. Afhankelijk van je bank kan hier een werkdag tussen zitten. Mocht je na een werkdag nog steeds geen e-mail hebben ontvangen, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen.
Misschien is de e-mail in de spambox of in de reclamebox terecht gekomen. Indien de e-mail niet in de spambox of reclamebox staat, kan het zijn dat de betaling niet volledig is voltooid. Afhankelijk van je bank kan hier een werkdag tussen zitten. Mocht je na een werkdag nog steeds geen e-mail hebben ontvangen, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen.
Verzenden jullie de cadeaubon ook naar het buitenland?
Uiteraard kan dat. Vermeld de juiste tenaamstelling, het adres en het land waar de cadeaubon naar toe dient te worden gestuurd.
Uiteraard kan dat. Vermeld de juiste tenaamstelling, het adres en het land waar de cadeaubon naar toe dient te worden gestuurd.
Hoeveel bedragen de verzendkosten van een cadeaubon?
Er worden geen verzendkosten gerekend voor het versturen van een cadeaubon.
Er worden geen verzendkosten gerekend voor het versturen van een cadeaubon.
PROBLEMEN MET INLOGGEN
Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
Inloggen is alleen mogelijk indien je hebt betaald. Mocht je niet kunnen inloggen na betaling dan zijn er een aantal mogelijkheden:
1) Je hebt jouw account nog niet geactiveerd. Ga hiervoor op de website babyfotografiecursus.nl naar het tabblad inloggen en vul hier je gegevens in. Na het activeren van je inlogcode ontvang je een bevestiging per e-mail.
2) Kijk of je een werkende internetverbinding hebt. De cursus is namelijk alleen online te volgen met een werkende internetverbinding.
3) Kijk of je de juiste inloggegevens gebruikt (e-mailadres en wachtwoord).
4) Mocht je na het doorlopen van bovenstaande stappen nog steeds niet kunnen inloggen, neem dan contact met ons op.
Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
Inloggen is alleen mogelijk indien je hebt betaald. Mocht je niet kunnen inloggen na betaling dan zijn er een aantal mogelijkheden:
1) Je hebt jouw account nog niet geactiveerd. Ga hiervoor op de website babyfotografiecursus.nl naar het tabblad inloggen en vul hier je gegevens in. Na het activeren van je inlogcode ontvang je een bevestiging per e-mail.
2) Kijk of je een werkende internetverbinding hebt. De cursus is namelijk alleen online te volgen met een werkende internetverbinding.
3) Kijk of je de juiste inloggegevens gebruikt (e-mailadres en wachtwoord).
4) Mocht je na het doorlopen van bovenstaande stappen nog steeds niet kunnen inloggen, neem dan contact met ons op.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik deze opvragen?
Wanneer je jouw wachtwoord kwijt of vergeten bent, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen vanaf de inlogpagina onder het kopje "wachtwoord vergeten?" aanvragen.
Wanneer je jouw wachtwoord kwijt of vergeten bent, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen vanaf de inlogpagina onder het kopje "wachtwoord vergeten?" aanvragen.
CONTACT OPNEMEN
Hoe kan ik contact opnemen voor een vraag en/of een opmerking?
Vul het e-mail- of bel mij contactformulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Hoe kan ik contact opnemen voor een vraag en/of een opmerking?
Vul het e-mail- of bel mij contactformulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
CADEAUBON
Wat is een cadeaubon en wat kan ik ermee?
Een cadeaubon is een tegoedbon die recht geeft op het gebruik van de cursus babyfotografie. Je kunt de cadeaubon overal ter wereld als origineel cadeau weggeven aan iedereen die je wilt.
Wat is een cadeaubon en wat kan ik ermee?
Een cadeaubon is een tegoedbon die recht geeft op het gebruik van de cursus babyfotografie. Je kunt de cadeaubon overal ter wereld als origineel cadeau weggeven aan iedereen die je wilt.
Waar kan ik een cadeaubon bestellen voor mezelf of om weg te geven?
Je kunt via deze link de cadeaubon bestellen, of door te klikken op het plaatje “Geef het cadeau” op de homepagina.
Je kunt via deze link de cadeaubon bestellen, of door te klikken op het plaatje “Geef het cadeau” op de homepagina.
Hoe lang is een cadeaubon bruikbaar?
Je kan de cadeaubon activeren wanneer je wilt. De geldigheid verloopt nooit. Na activatie van de cadeaubon kun je de online cursus babyfotografie onbeperkt gebruiken.
Je kan de cadeaubon activeren wanneer je wilt. De geldigheid verloopt nooit. Na activatie van de cadeaubon kun je de online cursus babyfotografie onbeperkt gebruiken.
Hoe wordt de cadeaubon verstuurd?
De cadeaubon kan zowel per post als per e-mail verstuurd worden.
POST: wil je de cadeaubon per post ontvangen of laten versturen dan wordt deze normaliter de volgende postdag in Nederland bezorgd, indien voor 17:00 uur besteld en betaald. In geval van bezorging naar een buitenlands postadres kan de bezorging enkele dagen duren afhankelijk van de locatie.
E-MAIL: wil je de cadeaubon per e-mail ontvangen of laten vesturen dan wordt deze direct na de betaling naar het desbetreffende e-mailadres verstuurd.
De cadeaubon kan zowel per post als per e-mail verstuurd worden.
POST: wil je de cadeaubon per post ontvangen of laten versturen dan wordt deze normaliter de volgende postdag in Nederland bezorgd, indien voor 17:00 uur besteld en betaald. In geval van bezorging naar een buitenlands postadres kan de bezorging enkele dagen duren afhankelijk van de locatie.
E-MAIL: wil je de cadeaubon per e-mail ontvangen of laten vesturen dan wordt deze direct na de betaling naar het desbetreffende e-mailadres verstuurd.
Hoe activeer ik de cadeauboncode?
Je kunt de cadeauboncode heel makkelijk activeren door op de website babyfotografiecursus.nl naar het tabblad inloggen te gaan. Hier vul je jouw cadeauboncode en jouw persoonlijke gegevens in. Na het activeren van jouw account ontvang je een bevestigingsmail, hierna kan je direct beginnen met de cursus.
Je kunt de cadeauboncode heel makkelijk activeren door op de website babyfotografiecursus.nl naar het tabblad inloggen te gaan. Hier vul je jouw cadeauboncode en jouw persoonlijke gegevens in. Na het activeren van jouw account ontvang je een bevestigingsmail, hierna kan je direct beginnen met de cursus.
Kan ik een cadeaubon retourneren en mijn geld terugkrijgen?
Natuurlijk is dit mogelijk. Je kunt tot 30 kalenderdagen na betaling de aanschaf van de cadeaubon annuleren. Stuur ons een
e-mail met je naam, e-mailadres, bankgegevens, cadeauboncode en aankoopbewijs onder vermelding van: bestelling cadeaubon annuleren.
Natuurlijk is dit mogelijk. Je kunt tot 30 kalenderdagen na betaling de aanschaf van de cadeaubon annuleren. Stuur ons een
e-mail met je naam, e-mailadres, bankgegevens, cadeauboncode en aankoopbewijs onder vermelding van: bestelling cadeaubon annuleren.
Je kunt je gegevens mailen naar klantenservice@cheezzbaby.nl of het e-mail contactformulier bovenaan deze pagina hiervoor gebruiken. Binnen 3 werkdagen heb je een reactie op je verzoek.
PROBLEMEN MET AFSPELEN VIDEO
De videocursus speelt niet af. Wat moet ik doen?
Bekijk of je een werkende internetverbinding hebt. Leeg de cache van je browser. Voor uitleg over het legen van je
browser cache klik hier. Speelt de video nog steeds niet af? Neem dan contact met ons op via de contactpagina zodat wij je kunnen helpen.
De videocursus speelt niet af. Wat moet ik doen?
Bekijk of je een werkende internetverbinding hebt. Leeg de cache van je browser. Voor uitleg over het legen van je
browser cache klik hier. Speelt de video nog steeds niet af? Neem dan contact met ons op via de contactpagina zodat wij je kunnen helpen.
ANNULEREN / OPZEGGEN
Hoe annuleer of herroep ik mijn bestelling?
Een bestelling annuleren of herroepen is geen enkel probleem. Je hebt het recht om jouw bestelling tot 30 kalenderdagen na aanschaf te herroepen. Stuur ons een e-mail met je naam, e-mailadres en bankgegevens. Na controle zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag op je rekening wordt teruggestort.
Hoe annuleer of herroep ik mijn bestelling?
Een bestelling annuleren of herroepen is geen enkel probleem. Je hebt het recht om jouw bestelling tot 30 kalenderdagen na aanschaf te herroepen. Stuur ons een e-mail met je naam, e-mailadres en bankgegevens. Na controle zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag op je rekening wordt teruggestort.
Je kunt je gegevens mailen naar klantenservice@cheezzbaby.nl of het e-mail contactformulier bovenaan deze pagina hiervoor gebruiken. Binnen 3 werkdagen heb je een reactie op je verzoek.
Hoe kan ik mijn account beëindigen?
Je kunt jouw account voor de online cursus babyfotografie heel simpel beëindigen door ons een e-mail te sturen met het verzoek tot het beëindigen van het account. Na opzegging van je account ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.
Je kunt jouw account voor de online cursus babyfotografie heel simpel beëindigen door ons een e-mail te sturen met het verzoek tot het beëindigen van het account. Na opzegging van je account ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.
KLACHTEN
Ik heb een klacht
Klanttevredenheid is een obsessie voor ons. We doen er alles aan om jouw beleving optimaal te houden.
Helaas zien wij wel eens iets over het hoofd en/of zitten we ergens naast. Duizendmaal excuses als dit is gebeurd.
Jij bent de dupe, dat mag niet gebeuren en dat is niet onze bedoeling.
Ik heb een klacht
Klanttevredenheid is een obsessie voor ons. We doen er alles aan om jouw beleving optimaal te houden.
Helaas zien wij wel eens iets over het hoofd en/of zitten we ergens naast. Duizendmaal excuses als dit is gebeurd.
Jij bent de dupe, dat mag niet gebeuren en dat is niet onze bedoeling.
Hoe kan ik een klacht indienen
Mail onze klantenservice (klantenservice@cheezzbaby.nl) of vul het e-mail contactformulier bovenaan deze pagina in.
Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.
Mail onze klantenservice (klantenservice@cheezzbaby.nl) of vul het e-mail contactformulier bovenaan deze pagina in.
Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.
Mijn klacht is niet naar tevredenheid opgelost
Zoek het hogerop en schrijf de directie aan:
Zoek het hogerop en schrijf de directie aan:
MNT Media
T.a.v. de directie
Wenenpromenade 36
3541 DG Utrecht
T.a.v. de directie
Wenenpromenade 36
3541 DG Utrecht
Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.