Veel gestelde vragen van klanten

Het bestellen

Na het selecteren van de fotografiecursus van jouw voorkeur (online of cadeau) word je doorverwezen naar de betaalpagina. Hier selecteer je de betaalmethode en vul je jouw naam en e-mailadres en/of het verzendadres in. Hierna zal de betaalpagina worden geopend, waarna je kan betalen. Nadat de betaling is afgerond, kan je op babyfotografiecursus.nl inloggen of krijg je de cadeaubon toegestuurd. Je ontvangt ook altijd een e-mail ter bevestiging.
Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, Creditcard, MisterCash, Sofort en Afterpay.
Als bestaande klant van de babyfotografiecursus kan je onbeperkt cadeaubonnen bestellen. Bij de bestelling vul je jouw e-mailadres of postadres in en na betaling ontvang je afhankelijk van je keuze een cadeaubon per e-mail of per post.

Levering van de bestelling

De registratielink of cadeauboncode voor de online babyfotografiecursus wordt direct na betaling per e-mail naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. Indien je gekozen hebt voor een cadeaubon per post dan wordt deze dezelfde dag per post naar het opgegeven adres gestuurd (indien voor 16:00 uur besteld).
Misschien is de e-mail in de spambox of in de reclamebox terecht gekomen.
Indien de e-mail niet in de spambox of reclamebox staat, kan het zijn dat de betaling niet volledig is voltooid. Controleer je bankrekening of de betaling is afgeschreven.

Mocht je nu nog steeds geen email hebben ontvangen neem dan contact met ons op.
Uiteraard kan dat. Vermeld de juiste tenaamstelling, het adres en het land waar de cadeaubon naar toe dient te worden gestuurd.

Komt u er niet uit, stuur ons een email.
Er worden voor verzending binnen Nederland geen verzendkosten gerekend voor het versturen van een cadeaubon.
Naar de overige landen vragen we een kleine tegemoetkoming in de verzendkosten.

Problemen met inloggen

Inloggen is alleen mogelijk indien je hebt betaald. Mocht je niet kunnen inloggen na betaling dan zijn er een aantal mogelijkheden:
  1. Je hebt jouw account nog niet geactiveerd. Ga hiervoor op de website babyfotografiecursus.nl naar het tabblad inloggen en vul hier je gegevens in. Na het activeren van je inlogcode ontvang je een bevestiging per e-mail.
  2. Kijk of je een werkende internetverbinding hebt. De cursus is namelijk alleen online te volgen met een werkende internetverbinding.
  3. Kijk of je de juiste inloggegevens gebruikt (e-mailadres en wachtwoord).
  4. Mocht je na het doorlopen van bovenstaande stappen nog steeds niet kunnen inloggen, neem dan contact met ons op. Geef ons zoveel mogelijk informatie om u direct te kunnen helpen.
Misschien is de e-mail in de spambox of in de reclamebox terecht gekomen.
Indien de e-mail niet in de spambox of reclamebox staat, kan het zijn dat de betaling niet volledig is voltooid. Controleer je bankrekening of de betaling is afgeschreven.

Mocht je nu nog steeds geen email hebben ontvangen neem dan contact met ons op.
Wanneer je jouw wachtwoord kwijt of vergeten bent, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen vanaf de inlogpagina onder het kopje "wachtwoord vergeten?" aanvragen.
Cadeau Cheezzbaby

Cadeaubon

Een cadeaubon is een tegoedbon die recht geeft op het gebruik van de cursus babyfotografie. Je kunt de cadeaubon overal ter wereld als origineel cadeau weggeven aan iedereen die je wilt. Je kan kiezen voor een digitale bon (je krijgt dan direct een email met de code).

Of je kiest voor een cadeaubon per post. Deze wordt dan verstuurd in een leuke cadeauverpakking zodat je direct een cadeautje hebt om te geven.
Je kunt via deze link de cadeaubon bestellen.
Je kan de cadeaubon activeren wanneer je wilt. De cadeaubon verloopt nooit! Na activatie van de cadeaubon kan je de online cursus babyfotografie onbeperkt gebruiken.
De cadeaubon kan zowel per post als per e-mail verstuurd worden.
  1. POST: Wil je de cadeaubon per post ontvangen of laten versturen dan wordt deze normaliter de volgende dag in Nederland bezorgd, indien voor 16:00 uur besteld en betaald.
    In geval van bezorging naar een buitenlands postadres kan de bezorging enkele dagen duren afhankelijk van de locatie.
  2. E-MAIL: Wil je de cadeaubon per e-mail ontvangen of laten versturen, dan wordt deze direct na de betaling naar het desbetreffende e-mailadres verstuurd. De ontvanger kan dus direct inloggen en met de cursus beginnen.
Je kunt de cadeauboncode heel makkelijk activeren door op de website babyfotografiecursus.nl naar het tabblad inloggen te gaan.
Hier vul je jouw cadeauboncode en jouw persoonlijke gegevens in. Na het activeren van jouw account ontvang je een bevestigingsmail, hierna kan je direct beginnen met de cursus.
Natuurlijk is dit mogelijk! Je kunt tot 30 kalenderdagen na betaling de aanschaf van de cadeaubon annuleren.
Hoe? Stuur ons een e-mail met je naam, e-mailadres, jouw bankgegevens, cadeauboncode en aankoopbewijs onder vermelding van: bestelling cadeaubon annuleren.

Je kunt je gegevens mailen naar klantenservice@cheezzbaby.nl of door het contactformulier bovenaan deze pagina te gebruiken. Binnen 3 werkdagen heb je een reactie op je verzoek.

Problemen met afspelen van de cursus

Bekijk of je een werkende internetverbinding hebt. Leeg de cache van je browser. Voor uitleg over het legen van je browser cache klik hier.
Speelt de video nog steeds niet af? Neem dan contact met ons op zodat wij je kunnen helpen.

Annuleren of opzeggen

Een bestelling annuleren of herroepen is geen enkel probleem. Je hebt het recht om jouw bestelling tot 30 kalenderdagen na aanschaf te herroepen. Stuur ons een e-mail met je naam, e-mailadres en jouw bankgegevens. Na controle zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag op je rekening wordt teruggestort. Je kunt je gegevens mailen naar klantenservice@cheezzbaby.nl of het contactformulier bovenaan deze pagina hiervoor gebruiken. Binnen 3 werkdagen heb je een reactie op je verzoek.
Je kunt jouw account voor de online cursus babyfotografie heel simpel beëindigen door ons een e-mail te sturen met het verzoek tot het beëindigen van het account. Na opzegging van je account ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.

Klachten

Klanttevredenheid is een obsessie voor ons. We doen er alles aan om jouw beleving optimaal te houden.
Helaas zien wij wel eens iets over het hoofd en/of zitten we ergens naast. Duizendmaal excuses als dit is gebeurd. Jij bent de dupe, dat mag niet gebeuren en dat is niet onze bedoeling.
Mail onze klantenservice (klantenservice@cheezzbaby.nl) of vul het contactformulier bovenaan deze pagina in. Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.

Mijn klacht is niet naar tevredenheid opgelost. Zoek het hogerop en schrijf ons aan:
CheezzBaby
Tobias Asserlaan 9
5301HW Zaltbommel
Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.

Staat jouw vraag er niet bij?

Neem dan contact op en we zullen vaak nog dezelfde dag een antwoord sturen.

Scroll naar boven